Piotr Małecki
Temat: Jak dodałem filmowanie dokumentalne do fotografii reportażowej którą uprawiam od ponad 30 lat
Poruszymy:
1. Kwestie związane ze zmiana mi w sposobie pracy i opowiadania historii.
2. Aspekty techniczne na podstawie doświadczeń z wykorzystania różnych kamer i aparatów marki Canon w filmach dokumentalnych z uwzględnieniem EOS R5 Mark2
Poruszymy:
1. Kwestie związane ze zmiana mi w sposobie pracy i opowiadania historii.
2. Aspekty techniczne na podstawie doświadczeń z wykorzystania różnych kamer i aparatów marki Canon w filmach dokumentalnych z uwzględnieniem EOS R5 Mark2
Bio:
Fotograf i filmowiec. Ukończył program reżyserii dokumentalnej w Szkole Wajdy w Warszawie. Laureat wielu polskich i międzynarodowych nagród fotograficznych i filmowych. Jego dokumenty miały premiery na festiwalach DOK Leipzig i Krakowskim Festiwalu Filmowym, powstawały we współpracy z Canal+ i PISF, a fotografie ukazywały się w The New York Times, The Guardian, Stern i wielu innych tytułach prasowych. Członek brytyjskiej agencji Panos Pictures, ambasador marki Canon i założyciel filmowej firmy producenckiej Short Docs Media.
Piotr wykładał fotografię prasową w Łódzkiej Szkole Filmowej oraz w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Fotograf i filmowiec. Ukończył program reżyserii dokumentalnej w Szkole Wajdy w Warszawie. Laureat wielu polskich i międzynarodowych nagród fotograficznych i filmowych. Jego dokumenty miały premiery na festiwalach DOK Leipzig i Krakowskim Festiwalu Filmowym, powstawały we współpracy z Canal+ i PISF, a fotografie ukazywały się w The New York Times, The Guardian, Stern i wielu innych tytułach prasowych. Członek brytyjskiej agencji Panos Pictures, ambasador marki Canon i założyciel filmowej firmy producenckiej Short Docs Media.
Piotr wykładał fotografię prasową w Łódzkiej Szkole Filmowej oraz w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.